Naše podjetje se je nedolgo nazaj začelo preusmerjati v telefonsko prodajo. To pa zato, ker živimo v enaindvajsetem stoletju, ter imajo že prav vsi telefone. Poleg tega pa živimo v takšnem času, ko ljudje nimajo več veliko časa, saj so kar pogosto zasedeni. Zato pa smo se odločili, da bi prodajo lahko veliko lažje opravljali, če bi bila le ta telefonska, torej telefonska prodaja.
S tem pa smo dosegli to, da strankam ti težko, saj se ne rabijo oglasiti na prodajnem mestu, oziroma se s stranko ne rabimo dogovoriti za določeno mesto, kjer bi se dobili, da bi lahko prodaja normalno stekla. Tako pa nam je telefonska prodaja na podjetju omogočila, da dosežemo bistveno več ljudi kot prej, kjer pa so ti ljudje lahko prav vsi potencialni kupci.
Telefonska prodaja, ki jo izvajamo na podjetju, pa se pojavi v dveh stilih. Prvi je ta, da kličemo že obstoječe stranke, ter jim ponudimo kakšen nov paket ali storitev, če jo imamo na voljo. Prav tako lahko telefonska prodaja za te stranke služi tudi kot pomoč, saj jim lahko preko te linije tudi odgovorimo na razna vprašanja, ki jih imajo. Seveda pa lahko tudi kličemo ljudi, ki še nismo naše stranke. Temu pa se reče hladno klicanje, kjer pa lahko razne ljudi prepričamo s tem, ko predstavimo razne storitve, ki jih imamo na voljo.
Definitivno pa je bila preusmeritev iz navadnega marketinga v telefonsko prodajo, za naše podjetje, nič drugega kot dobičkonosno. Na ta način, smo lahko dosegli, ne samo več ljudi, vendar tudi večji krog ljudi, saj telefonski klici ne rabijo biti na isti točki, kar pomeni, da je lahko stranka tudi doma, ter se je mogoče vse zmeniti. Poleg tega pa je zaradi pogovora preko telefona še vedno bolj osebni stik, kot pa bi bil, če bi poslali razna sporočila preko maila ali pa sms sporočil.